opc_loader

Menu

Retourneren

Lees hier meer over het retourproces. 

Hoe ziet het retourproces eruit?
  1. Je neemt telefonisch contact op of stuurt een e-mail voor het aanmelden van je retour. Hierbij zorg je ervoor dat je jouw klantnummer, ordernummer of factuurnummer bij de hand hebt.
  2. Je retour wordt door ons aangemeld bij bezorgdienst Packs, die de retour bij jou op locatie komt ophalen.
  3. Je ontvangt een mailtje van Packs met daarin de datum waarop jouw pakket wordt opgehaald en de track & trace code, zodat je het pakket kan volgen.
  4. Je zorgt ervoor dat je product(en) onbeschadigd en compleet zijn verpakt in de originele verpakking.
  5. Je zet je retour klaar om af te geven aan de Packs bezorger.
  6. Je ontvangt van ons team bericht wanneer je retour is ontvangen, waarna het aankoopbedrag wordt teruggestort (als alles in goede orde is ontvangen).
Wat is het retourtermijn?

Je hebt veertien dagen om je product kosteloos te retourneren. 

Kan ik kosteloos retourneren?

Ja, je hoeft zelf geen verzendkosten te betalen voor het retourneren van je product. 

Ontvang ik mijn volledige aankoopbedrag terug?

Wanneer het product nog in perfecte staat is én verpakt is in de originele verpakking, ontvang je van ons het volledige aankoopbedrag terug. Zijn er zichtbare gebruikssporen, missende accessoires of ontbreekt de verpakking, dan ontvang je van ons een deelvergoeding.